sreda, 27. april 2011

Sreda 27.4.2011 - Ogled mesta Bruselj

Dan se je začel z jutranjo rekreacijo, da sem se sprehodil po avto katerega sva včeraj parkirala kakih 15 minut stran. Šel sem po svojem navdihu in nekih bližnjicah, ki so se izkazale za dobre ker sem bil nekako v 5 minutah pri avtu. Za vsak slučaj pa sem imel v žepu Garmin in ker sem si včeraj shranil pozicijo avta v priljubljene bi pač če bi čisto zabluzu izbral iz priljubljenih avto in to bi bilo to ampak mi je ratalo brez kitajskega pripomočka.

Predno sem se odpravil z avtom nazaj pred blok sem se ustavil še pri turškem prijatlu ( v bistvu tuli drugega ni kot to in pa še druga varianta je vse neke ninje - sem mislu da so maškare sam je mal prepozno ) in kupil kruh in pa probal sem mu celotno zalogo krofov ( beri 4 kosi ), ki pa so vsi skupaj imeli velikost 1/4 trojanskega krofa . Tako, da prijatelj turški pridi kaj v naše kraje ampak samo na šolanje potem pa kar z znanjem nazaj v lov za kruhom :)

Po zajtrku smo se odpravili proti prvemu seveda jutranjemu cilju in to je kufe za sestrici ker obedve nekak ne zalaufata brez tega. Odpeljali smo se nekako v območje kjer je tudi evropski parlament, to je ustanova kjer nam mečejo denar s tavelko lopato ven, ker se vsi neki sprehajajo okol pa to pa se mi zdi da tam še največ delajo varnostniki. Ko smo tam našli nek kafič smo se ustavili na kofetu. Naročili smo 2 kos kufe pa mlek , 2 kos pomarančni juice in 1 kos ananas juice. Potem sta pa sestri naročili še vsaka en kufe ker je un pljunk od kufeta bil premal, da jima premakne nikotin in da kofein pride do cilja, da zalaufata. No za to smo odšteli 13 EUR. Sem mislu, da smo še kake čevape zraven dobil ok nimaš kaj Bruselj pa to...


No ko smo to uredili smo si ogledali malo okolico parlamenta potem smo se pa odpravili naprejo proti Atomiomu - ali po domače atomu ali parim kuglam, ki kao sestavlajo atom. Fora je dobra seveda pa tako kot vsaka stvar tudi ta ni brezplačna in smo zato odšteli 33 EUR za tri odrasle in za otroke do 6 let so pa radodarni in ni bilo nič. Potem pa ko opraviš to formalnost se pač postaviš v vrsto z vsemi in čakaš kdaj boš prišel na vrsto za v lift, ki je multitasking in sicer ima dve funkciji in sicer prevoz iz pritličja v zgornji štuk na razgledno točko in potem nazaj iz 3 štuka v druzga, ker potem greš preko stopnic takih nožnih in tekočih iz kugle na kuglo počasi proti pritličju. Moram priznat, da je dobra fora sicer štenge so naredili bolj za neke majhne in suhcane modele in modelke ker so res ozke.
















Ko smo si to ogledali smo šli pojest in iskali smo italijansko restavracijo ( kaj pa druzga ) in smo najdli neko mama mia. No restavracija je bla že kul notri je pa delal en stric, ki je bil multitasking in sicer od natakarja do kuharja pa še nabavnika skupaj. Naročili smo špagete bolognese , špagete carabonara, kruh od pizze en z sirom in en brez, paradajzevo solato in lazanjo. Ko je stric videl kaj smo naročili je šel narest inventuro in je ugotovil, da nima ledenega čaja in paradajza in je potem hitro odšel k svojmu komšiji, da mu je prodal kar mu je pač manjkalo in potem je vse skupi scmaru. Ko pa je prnesu račun sem ga pa hotu vprašat če je še za kakšnega zraven računu. Za tale špas smo dali 63 EUR :(

No zatem smo šli še v nek nakupovalni center. In ko vidiš kakšno imajo to se resno vprašaš če je to država iz katere res vodijo celo evropo ker teli so res 100 let za kamni ker to pa res ni nič .




No da zaključim. V Bruslju ni nič pametnega zavidet. To je kr neki od mesta......

Ni komentarjev:

Objavite komentar